Головне меню

video message chat movie speech bubble flat icon symbol 512a 629587303

ios
Screenshot 6 48024 122668064

IMG-cff416bf8128c7f99906f3dcb2346f41-V 92f4b 111138544816-17 жовтня 2018 на базі Навчально-наукового інституту фізичної культури відбулася ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Арт-терапевтичні технології у здоров’язбережувальній діяльності сучасних закладів освіти». Конференція організована ресурсним центром «Школа педагогіки здоров’я» кафедри медико-біологічних основ фізичної культури спільно з НН інститутом культури і мистецтв, інформаційно-методичним центром управління освіти і науки Сумської міської ради, Комунальною установою Сумський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І ступеня № 41 «Райдуга»».

Роботу конференції розпочала завідувач кафедри медико-біологічних основ фізичної культури НН ІФК доктор медичних наук, професор Калиниченко І.О., яка оголосила про відкриття конференції і зазначила, що третій рік поспіль організаторами піднімається питання розробки та впровадження сучасних арт-терапевтичних технологій у навчально-виховний процес закладів освіти різного рівня. Відмітила, що цього року зустріч буде присвячена одному із найменш вивчених видів арт-терапевтичних технологій – музикотерапії, учасники конференції будуть мати можливість познайомитися із досвідом впровадження музикотерапевтичних технологій у навчальний процес, обговорити питання психофізіологічного супроводу музикотерапії, а також прийняти участь у майстер-класах і відчути емоційне забарвлення музичних творів.

На початку пленарного засідання ректор Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, доктор педагогічних наук, професор Юрій Олегович Лянной відмітив важливість і практичну цінність даної конференції, привітав її учасників і побажав плідної творчої роботи на педагогічній ниві з проблеми впровадження здоров’язберігаючих технологій, у тому числі і арт-терапевтичного спрямування.

Підбадьорюючими та позитивними були вітальні слова І проректора Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, кандидата наук з державного управління, професора Любов Василівни Пшеничної.

Перед офіційним відкриттям учасники мали можливість познайомитися з роботамистаршого викладача кафедри образотворчого мистецтва, теорії, історії музики та художньої культури Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, Заслуженого майстра народної творчості УкраїниО.В..Гулейта її студентів, а також усі бажаючі мали можливість прийняти участь у майстер-класі з проблеми впровадження засобів ізо-терапії у навчально-виховний процес.

Робота конференції після вітальних слів ректора та проректора продовжилася знайомством з досвідом використання музикотерапевтичних технологій у роботі навчально-виховного комплексу. Свої напрацювання у даному напрямку представила Істраніна І.А –вчитель музичного мистецтва І категорії Комунальної установи Сумський навчально-виховний комплекс "дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня" №41 "Райдуга", м. Суми, Сумської області у своїй доповіді: «Активне слухання класичної музики за методикою Батії Штраус».

Теоретичне обґрунтування впливу складових музики на емоційний стан людини представила кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри образотворчого мистецтва, теорії, історії музики та художньої культуриЕнська О.Ю.

Розібратися і з’ясувати, який же психофізіологічний вплив мають музичні твори динамічного, тонізуючого та релаксаційного характеру допомогла кандидат психологічних наук, доценткафедримедико-біологічних основ фізичної культури Заікіна Г. Л. Тема доповіді: «Психофізіологічне обґрунтування сучасних арт-терапевтичних технологій: звукотерапія та музикотерапія».

Після презентації, Г.Л. Заікіною було запропоновано виконати практичне завдання – використання музикотерапевтичних технологій у структурі уроку. Учасники заздалегідь отримали бланки з 3-ма видами уроків різного типу, розподілені на частини за традиційними уявленнями. Після прослуховування окремих музичних творів, що належать до релаксаційної, динамічної або тонізуючої групи, учасникам пропонувалося віднести кожний з них до певної частини уроку. Причому, не повідомлялося про приналежність музичного твору до конкретної групи, учасники сприймали емоційно. Після виконання завдання, результати обговорювалися з повідомленням про наукові уявлення психофізіологічного впливу запропонованих музичних творів.

У ході конференції було відмічено, що музика різноманітна, як і емоції, які ми відчуваємо під час її прослуховування. Українська народна пісня також може використовуватися у структурі музикотерапевтичних технологій. Який ефект ми можемо очікувати від прослуховування української народної пісні, учасники дізналися із доповіді Семеног О. М. – доктора педагогічних наук, професора, завідувач кафедри української мови

Крім теоретичного обґрунтування впливу українського народного співу, усі присутні мали можливість відчути вплив українського народного співу особисто. Українська народна пісня прозвучала у виконанні соліста Сумської обласної філармонії, Сумського академічного театру імені М.С. Щепкіна, магістранта НН Інституту культури і мистецтв С. Завгороднього. Концертмейстер: О. Сєдікова

На завершення пленарного засідання запропоновано майстер-клас: «балоновий оркестр (balloon orchestra)» від Істраніної І.А., під час якого учасники конференції не лише відпрацювали навички використання повітряних кульок під час музико терапевтичних занять з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку, а й відчули емоційне піднесення та покращення психофізіологічного стану у цілому, про що свідчать результати анкетування до і після конференції.

У заключній частині пленарного засідання проведено обговорення та підведення підсумків пленарного засідання конференції методистом Інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Сумської міської ради Голобородько Н.В.

До нових зустрічей у «арт-терапевтичній майстерні» ресурсного центру «Школа педагогіки здоров’я»!

8D833E6C-C55C-4D0F-BB6D-45150014278C be821 1373594077 89A4A215-5253-465E-8A0C-5646350DF71D ad8f1 225502666 90D277C5-578C-49E6-AA27-57C6B1E31BC4 eccf6 319116353 6293E49A-965A-402D-9A80-D08259D487BC 92d17 1305510520 B5863C9F-EA6A-4939-A04E-DCF2CE6827A8 65a18 948502273 F224C31E-45CC-4045-ACB7-E491844C1382 2d35e 896284920 IMG-11548d48d81c2500f3529d9b7eaa8a2d-V 8c817 413074881 IMG-303275cb57768ea3485bc7b0f3bee294-V 42a39 271675772 IMG-b47342972f32ebabc904ceb2527b6a35-V 0aec0 1732614291 IMG-c59ee5dc5a3b6a88c5dc450350282120-V c0dae 585199866 IMG-e8e6e833da99647f4dc9f5717e6edf8e-V 7ae33 1894107469 IMG-f4b48d48c5ecfafd7a889627f1a99ee4-V 4c779 1699777694 IMG-f762d91825a49676ed3f824facda117f-V 47d0b 1580461399

1 493218191 2 551659215 3 1809057242 4 344696126 5 1984262751 1984262751
location
Приймальня ректора
40002, Сумська обл., м. Суми,
вул. Роменська 87
+38(0542) 22-15-17, 68-59-02
E-Mail: rector@sspu.sumy.ua

Всі контакти

Електронний довідник

На сайті

На даний момент 191 гостей на сайті

Copyright © 1924 - 2019. All Rights Reserved.

RAD Studio 10.2.2 Tokyo, Delphi, C++Builder, Delphi, C++Builder, На Delphi можно писать приложения не только под Windows но и под продукцию Apple (MAC OS, iPad, iPod, iPhone (iOS)), Android и даже Lunux.
Android Studio, Example, Sources, Уроки, Исходники, мобильный, смартфон
GPS трекер Goome GM02EW